کدومشون؟؟؟


❤ پـــــاتوق من ودوســـتام ❤

لطفابالبخندواردشوید!!




نظرات شما عزیزان:

مینا شریفی
ساعت14:57---12 شهريور 1392
°°°°°°°°°°°°|/

°°°°°°°°°°°°|_/

°°°°°°°°°°°°|__/

°°°°°°°°°°°°|___/

°°°°°°°°°°°°|____/°

°°°°°°°°°°°°|_____/°

°°°°°°°°°°°°|______/°

°°°°°°______|_________________

~~~~/__ بيا اينم وسيله حالا ديگه_\~~~~~~

~~~~~/ _ميتوني بهم سر بزني _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨
پاسخGhazal:باشه حتما!!♥♥♥


پریسا
ساعت12:34---12 شهريور 1392
زندگی در حال بارگیری است، لطفا صبر کنید...

سرعت خوشبختی بسیار کم است...

تا زندگی ات لود شود... عمرت تمام شده...!!
پاسخGhazal: خیلی قشنگ بود!!


ARam
ساعت23:35---11 شهريور 1392
من گزینه اول و

ولی اشتباس میدونم
پاسخGhazal:منم اگه بودم ترجیحاااا گزینه ی اول رو انتخاب میکردم!!


mahdi
ساعت15:14---11 شهريور 1392
درود.
فدات ک بهم سر زدی و نظر گذاشتی و منو هنوز لینک نکردی!!!!!
من شمارو خعلییییییی وقته لینک کردم ها بی صبرانه منتظرم وبمو داخل پیوندات بیینم قربانت بابای.
بازم بیا پیشم خوش حال میشم !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





| دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:,| 13:45 | Ghazal |